söndag 22 februari 2009

Dubbelt upp

blir det idag. Melodifestivalen va? Vilket TRAMS! Fy 17 - släpp fram Bert Karlsson som diktator den mannen har näsa för succé.
För övrigt är jag fortfarande sur för att "häxan" håller på och jävlas. Det finns i alla fall inget gott med det. Alla som känner TL det allra minsta vet att gör som han vill, oavsett vad jag säger eller hur? I alla fall när det gäller sånt här. Varför skulle han lägga energi på att umgås med någon som skriver "Jag hoppas att jag aldrig mer behöver träffa på dig för jag bär på en stor ilska o kommer aldrig att förstå hur du klarar av att vara så jävla kall o elak." Va ? Va? Kan nån förklara det? Om Häxan hade som syfte att irritera har hon lyckats men det bjuder jag på. Hon kommer aldrig aldrig aldrig att bli en bättre människa än TL i alla fall. Han är bäst! Att hon inte såg det i sina stjärnor tro?
Nej nu ska jag reta mig på att vi inte fick nån fixk igår. Fast jag till och med pimplade som är så tråååååkigt. Vi provar nästa helg igen för korv är också fisk eller hur? // Alfahonan
Ps. Vad är motsatsen till en Alfahona? Betahane? Ds.