fredag 20 augusti 2010

Usch så negativ jag är...


Med mitt tjat om att flytta "hem" och hur många galna människor det finns här "borta-hemma". Jag ska skärpa mig, jag lovar. För visst finns det otroligt många trevliga människor här också. Människor som jag kommer att sakna när vi en gång flyttar. Det finns reden en hel hoper människor som jag "flyttat från" under min livsresa och det är några av dem som jag saknar vansinnigt mycket. Ska inte nämna någon för att inte glömma någon, det kan vara klokt. Vi har flyttat omkring som "värre än nomader", Smeden och jag. De har i alla fall någon sorts regelbundenhet och återkommer till samma plats för att bo där igen. Inte vi. Tills nu. Det har visat sig att min själ har liten men djupt förankrad rot i barndoms marker och Smeden har ankrat vid min sida. Just nu bor vi på två platser och det går ganska bra men om bara några år kommer vi att lätta och flytta hem för gott. Hem till milsvida skogar och blånande berg. Och alla kommer så klart, som vanligt, att vara välkomna att hälsa på oss. Utom dom #¤%&#¤ idioter som trots allt gör det lite lättare att bryta upp och flytta härifrån...

1 kommentar:

skateTV sa...

http://www.latostadora.com/solocamisetas