onsdag 12 november 2008

I min värld

är det förbjudet att sätta upp ljusstakar och stjärnor innan fredag kväll före den första advent. Om man har speciella skäl kan man söka om dispens hos Jul-polisen! Inget fusk nu - det är lika jävla mörkt för alla - lär er att vänta. Den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Slit inte ut min jul för f----n. Jag laddar inte House och ser en säsong före heller - vad ska man då göra när programmet går på TV? Se nästa års program? Nej - jag väntar så jag kan somna mitt i...

I kväll är det hockey - utsålt i Malmös nya arena - 13 000 biljetter på 15 minuter. Om det är enda förkvalseriematch jag vill att vi ska vinna så är det den mot *ora borta men den här kommer på andra plats! Bortamatchen mot *ora har redan sålt 500 parkettbiljetter á 285 kronor styck och en hel hög med sittplatsbiljetter - läckert! Men - jag vill vinna i kväll! Synd att inte matchen går att ladda hem redan nu - då hade jag nog gjort det!