onsdag 19 november 2008

Ja - jag VET


att jag har förlorat mina 10 kronor. Fan också, jag hatar verkligen att förlora! Och nu är det Lotta som står på tur att kamma hem vinsten. Fram till mitt på dagen den 25 (hennes bröllopsdag) sen är det Mias tur en jäkla massa dagar. Vi har fart på scannern igen och håller på att kopiera alla gamla foton- men det tar såååån tid! Människorna på bilden är min morfar och mormor. Kommer fler sen. Jobbet tränger sig på i vardagen och hindrar livet på nåt vis...Men igår pratade jag med Sanna i telefon, hon var på "sommarpalatset". Vi har toalett igen! Men inget avlopp - men man kan ju inte få allt heller. Måste välja bänkskiva - körsbär låter gott så det tar vi. Det kommer nog att bli en jul i skogen! 1000 paket till Flisan, inga till oss stora, snö och lugn och ro - äntligen... Nu är det fängslet som kallar.