onsdag 13 april 2011

I förrgår då ni


då tänkte jag mycket och hade massor att skriva om. Men tiden räckte inte riktigt till och nu har jag glömt vad det var jag skulle skriva om :) Så kan det gå gott folk - om ni inte gör det ni har tänkt kan det bli för sent! Eller förresten? Kan det ha varit att jag tycker att folk ska större ansvar för sina egna liv och inte bara gnälla och lita på att andra gör nåt bra av deras liv? Jag menar - varför åker man på en fest där man bara känner ett fåtal människor, och bara är ytligt bekant med värdparet, sätter sig och bara gnäller över hur tråkigt allt är. Att leka i grupper är - TRÅKIGT, att svara på frågor individuellt - är TRÅKIGT, att sjunga är -TRÅKIGT och tro det eller ej musiken är - just det - TRÅKIG! Varför stannar men inte hemma då? Och gör nåt KUL i stället för att sitta och gnälla och irritera andra som måste lyssna på gnället? Och visst ja - sa jag att spela spel också är TRÅKIGT! Hoppas att jag någonsin får en chans att återgälda de negativa vibbarna någon gång. När jag får pension ska jag nämligen bli en elak och negativ människa - det bestämde jag för många år sedan och då jäklar - då ska jag gnälla så öronen ramlar av!
Vi andra hade i alla fall mycket trevligt och bästa Peter Faxvall piggade upp oss all.
Tack igen Peter - vi beställer 25 st CD-skivor!

Inga kommentarer: