fredag 17 augusti 2012

Keiko är död!

sedan 2003 tror jag. Men vår egen lilla Willy lever och mår bra.

https://encrypted-tbn0.google.com/images?q=tbn%3AANd9GcQMC2ShK497_1yz0zU1tE6OGgOJFM-Idfnvcr1mOmTWgkJSCrILuA
Hon äter som en häst och blir tjockare och tjockare :0)  Själv har jag nu tappat 35 kilo sedan januari. Tur att jag har en snäll bror som har plockat upp de flesta av dem. Han har tagit hjälp av sin son och jag är dem evigt tacksam för det. Ni vet den gamla devisen: "Jag är fet och du är dum. Jag kan banta vad kan du?" den är helt underbar!

Livet kilar på i stilla mak. Sonja är på G. Vi åker till Åland ett par dagar och sen ett möte med de BÄSTA på torsdag. Åh så länge sedan det var nu. Auktion i bystugan nästa lördag och sedan skiter vi nog i Mari Boine och sticker söderut. Om man nu ska åka söderut ska det väl vara på hösten?

Och ja just ja. Någon som vill köpa ett helt fantastiskt hus utanför Norrtälje? Vi ska ägna oss åt fritid nu :0)

Inga kommentarer: