torsdag 12 november 2009

Rodent - mycket likt Rhodin

se bara om man byter ut i mot e = Rhoden - då är det bara att flytta h till slutet och byta ut det mot ett T = RODENT - som för er icke invigda heter "gnagare" på svenska. Ja - jag vet att jag tjatar men var glada att jag slutat jaga "Svikaren"! Men alltså - den gamle mannen passar säkert bättre som gnagare. I en "black-box" där han slipper ha så stora ytor att röra sig över. Han hinner ju inte med. Och jag - som vill att allt alltid ska vara rättvist (visst då Emil) - tycker synd om honom som alltid kommer för sent, blir utvisad och säkert känner sig ledsen varje dag efter jobbet. Nej vet ni vad! Om de inte vill ha honom på KS som försökskanin kan vi väl ge honom som present till nåt annat lag, typ AIK. Han hjälper oss bättre om han spelar för dem. Och hans kompisar sen. Ja, jag kan väl acceptera PP men handen på hjärtat - vad tillför Nordström som inte Eneqvist gjorde? Och förresten - inte nog med att Rhodin brände sin egen straff - han var direkt skyldig till att gnagarna fick ett mål på straff igår också. Nej usch och fy! När jag var liten fanns det nåt som hette "Hednamissionen"- vi skänker honom dit!

Inga kommentarer: