söndag 19 oktober 2008

Bloggen tar stryk

av att jag har byalagets sida att sköta också. Det ska dock bli bättre hoppas jag. Någon annan måste börja att skriva där också - ordet är ju fritt! Igår köpte jag mig nya stövlar -de ser ut som en blandning av stövlarna till ett billigt fnask och en SS-soldat... Men snygga!!! Köpte förresten ett par till när jag ändå var igpng - mockaslampkrypare typ. Bägge Ecco så ni kan ju gissa vad notan gick på.
57 centimeter från min vänstra arm håller ett gäng talgoxar på att äta sin frukost. De sitter på fönsterbrädan och tittar uppfordrande in när maten tar slut - och det gör den. Dom är nog flera hundra och genererar ett lustigt ljud när dom pickar på fönsterblecket.
Personligen är jag så trött. Sover minst 10 timmar och det vete fan när jag gjorde det sist - 2001 på hösten kanske? Måste få lite struktur i livet, jobba, äta sova eller? På tisdag är det hockey - kanske det är "Råttornas" tur att vinna nu? Vi har det lite för lätt i grundserien och får svårt att tagga upp i kvalet tror jag. Visserligen var fredagens match lite av en chock men ändå - vi behöver spö! Och så har jag köpt biljetter till MiK - LiF i Ejendals! Jag gillar verkligen den idén. Vill Mora inte ha blåvita hav på sina läktare så låt dom slippa det då! Leksing Tills Jag Dör!