söndag 12 oktober 2008

För att inte få skäll

bloggar jag nu. För att inte vara trött imorgon ska jag lägga mig strax fast klockan bara är 20.40. För att inte bli skjuten i morgon ska jag inte gå i skogen. För att inte bli deppad över hur mycket pengar det här huset kostar ska jag kasta bort kvittona på Bygg-Max i morgon. men NEJ - det här orkar jag bara inte... Jag bloggar för att det är kul - varför skulle jag annars ha så många? Jag ska lägga mig för att det är skönt att vara utvilad i morgon. I stället för att promenera i skogen ska jag gå längs vägen och njuta av sjöarna och jag ska spara kvittona för att jag ska veta vart alla pengar tar vägen. Det är skönt, annars grubblar jag på det!
Jag är glad att jag inte
  1. är mer skadad i huvudet än jag är :c)
  2. är m*ring!!!
  3. är arbetslös (;C)
God natt alla - hörs snart igen