fredag 14 augusti 2009

"Hon var 27 år och hette Britta

Hon hade Vaxholmens största fitta.
Hon hade bröst utav marsipan .
Hon var ju hora den stackars fan."
Jag önskar att jag aldrig hade sjungit den versen av sången "Gamle Niklas"på melodin Apladalen i Värnamo. Den sitter som plåster i hjärnan och kan när som helst komma ur min mun i sångform. Liksom "Borgåvisan" men den får ni leta på själva för nu är jag nykter. Annars får ni läsa på mina ögonlock.

Fler "jag önskar att jag inte" kommer här:
  1. Jag önskar att jag inte hade hört gåtan om "Sälen" på radion. Ni vet "Var ligger sälen?" och man gissade och gissade men rätt svar var "på Anitra Sten". Den filmen vill jag inte ha i huvudet. Brrr.
  2. Jag önskar att jag inte hade klickat på länken "Capitano" som jag fick av någon. Huokko ska ha all respekt i världen för hur han hanterade detta. Tuff grabb! (med aktivt sexliv :c)
  3. Jag önskar att jag inte hade läst på Facebook igår om någon av mina bekanta som hade pungsvett i värmen. Det finns saker det är lika bra att man inte vet.
Och nu är den här dagen förstörd av alla plåster i hjärnan...Men i kväll dä jävlar blir det först HOCKEY och sen STIKO!

Inga kommentarer: