torsdag 15 december 2011

Vad hände?

Med hösten? Har den glömt bort oss? Det borde ha varit regnigt, mörkt och hemskt länge nu. Men vad hände? Snön kom helt utan förvarning - varken SJ, bilisterna eller Maja var förberedda! Maja skuttade glatt i cirka en minut och sen var hon för tung. Hon har underkänt snö som fenomen och låter hälsa att hon gillar midnattssol bättre :)

Idag, torsdag den 15 december, ska jag göra mitt sista "arbetsryck" för i år. Jag ska åka till Bea och fika med "de bästa". Inte sååå jobbigt alltså. Imorgon ska jag och Sme'n närvara vid en begravning på eftermiddagen och sedan vänder vi nosen västerut. Vi reser bort till det lilla landet i väster - där finns det vänner och där får vi vara gäster... Övernattar i Karlstad - på hotell som omväxling - på vägen till Rogaland. Bara tanken på resan har gjort att jag nu lider av kristallsjuka :)

Det här kan vara mitt sista inlägg före jul och till och med det sista i år. Vem vet vad som händer? Därför passar jag på att redan nu önska alla en riktigt God jul och ett riktigt Gott nytt år. Hoppas att ni alla får de bästa helgerna någonsin och att ni får umgås med människor ni tycker om - det ska vi göra :)

Inga kommentarer: