måndag 27 juli 2009

Ett särskilt tack till:

  1. Thomas rätt över vägen för att du började jobba idag. Solen skiner och det är varmt och skönt!
  2. Ett tack också till Kjell S. För att du är den ende som vet vem som egentligen bestämmer hemma hos oss! Tack tack.
  3. Jag tackar också min mardröm i natt för att den inte var sann. Drömde att jag var cirka 35 och Anna, Veronica, Eva och Marlene B härjade som fan. Vaknade med en puls på 300 eller nåt. Känn på den ni!
  4. Tack Stiko Per för att du gör så bra musik och spelar så bra. "Törneros till svensktoppen"!
  5. Miljoner tack till Torbjörn (och mig själv) som står ut med det här livet vi lever.
  6. Resten av familjen får ett gemensamt tack: TACK
  7. Slutligen ska mina gener ha ett stort tack för att jag är mest lik min pappas släkt. TACK! Säter är en liten håla och idag hörde jag två äldre damer prata om två andra damer som var SÅ lika varandra och de var syskon...De två syskonen diskuterades för att de var griniga och otrevliga på ett lite förtäckt sätt när de spelade Boule. Jorå - det var min mamma och moster som avhandlades där i kön. Och det var då jag var glad att jag inte liknar dem till utseendet i alla fall!!!
Och NEJ, det är inget särskilt. Bara det att solen skiner och jag har rensat alla blåbär...

Inga kommentarer: