onsdag 27 januari 2010

I Hammarby Sjöstad där är det exklusivt ska jag säga.

Där har dom saker som JAG aldrig hört om i alla fall. Vegetarisk kyckling - Känn på den ni! Då är det skönt att känna att januari lufsar på i sina gamla vanliga fotspår så det inte är för många förändringar på en gång. Tänk att det redan är månadens sista vecka, det bådar inte gott för det nya året. Det kommer att var utslitet innan vi vet ordet av. Vasaloppet kommer att ha körts, Kvalserien att vara över (längtar jag efter DET då?), semestern ett minne blott och "LIF-båten" kommer som dvd igen. Oktober kommer att vara en trist månad men i slutet på november är det dags att julpynta igen. Så för helsike alla ni som inte släckt julljusen än: Gör det nu - snart är det för sent! Själv har jag börjat titta i fröpåsarna och de egenhändigt insamlade fröna och undrar lite bestört hur jag, som vanligt, kunde tro att jag skulle komma ihåg vad det var för sorts frön. Det blir att plantera och hoppas att jag känner igen det som kommer upp.

Åååå - om kvalet vore över ändå.....................

Inga kommentarer: