måndag 18 januari 2010

Inte bättre

Inte 17 har jag bättrat mig? Jag skriver lika sällan nu som då. Just nu sitter jag och slappar framför Idrottsgalan på TVn. Kommer att missa AIK-LIF i morgon och sörjer inte särskilt mycket för det. Men på fredag - då! Hoppas att det blir en bättre match än sist det begav sig. Tankarna far iväg till årets stora händelse: Stikovandringen! I år blir det från huvudstad till huvudstad - Sthlm-Osl. Har redan hört önskemål om en liten lama som sällskap under en dagsetapp - eller en kamel. Önskemålet kommer från Belgarn som själv agerar packåsna. Stiko själv önskar ett svärd - och Smeden smider (han har ju aldrig gjort nåt svärd förr). The Cool-karl vill ha lugnt under dagarna. Gizmo-guy vill ha grejer som fungerar. Alvik vill ha en pinne och nya skor. Smeden vill gå en etapp och jag, jag vill att det ska börja någon gång! Efter att kvalserien är slut förstås...

Inga kommentarer: