söndag 31 januari 2010

Jag är nog bestulen...


Eller har någon sett till min januari? Den är bara borta. Jag har letat överallt nu men ser den inte någonstans. Jag är osäker på om jag vill ha tillbaks den. Ge mig två extra veckor i mitten av maj och två veckor till i augusti. Då kan jag ta semester och så talar vi inte mer om det här. Behåll januari du, vem du när är som snodde den. Bytt är bytt...

Idag hade vi bestämt att gå på bio och se vaddennuheter med Meryl Streep men nu kom jag på att det ju är hockey. Då blir det ingen film - då blirä håcky. Måtte de bara inte bänka Jocke någon längre tid - *vi vill ha - Jocke kvar*. Nu ska jag njuta av att mörkret har lättat och plantera några små frön. Men först en tur till staden för att köpa fler frön. Sedan ska jag hälsa februari hjärtligt välkommen...

Inga kommentarer: