fredag 14 januari 2011

Dagen har redan anlänt

och det har ljusnat bakom "vår" granskog. Det syns åt vilket håll öster ligger, det är helt klart. Eftersom det är så halt ute att jag inte törs gå ut har jag också avklarat dagens träning redan. Kondition är viktigt att ha, annars flåsar man så hemskt när man plockar svamp.

Idag kommer sköterskan på Läkarhuset Odenplan att kontakta mig för att bestämma hur och när jag ska göra mitt EEG. Förmodligen en dag nästa vecka - innan någon på landstinget ens har hunnit läsa remissen :)

Nu ska vi strax åka till Ikea i Uppsala för att köpa sängbord och lite småplock. En byrå till fotändan på sängen till exempel. Ni vet, en låg som man kan lägga överkastet på under natten. Sen blir det en tur till Vikmanshyttan och Nisshyttan och hemfärd i morgon någon gång. Sen vila under resten av helgen. Låter som en bra plan va?

Inga kommentarer: