onsdag 12 januari 2011

Det är väl inget att skryta om

men jag har spytt ner TV4s psykolog. Det är det inte många som har gjort kan jag lova :) Lite skämmigt är det allt och hade jag haft det minsta anlag för panikångest eller social fobi hade jag inte bloggat om det idag, den saken är säker. En del saker är bara så världsliga när de kommer i sitt rätta perspektiv som Karlsson på taket skulle ha sagt. Vad gör väl det om man spyr ner en visserligen otroligt trevlig psykolog när man faktiskt överlever? Ingenting kan jag säga. Det blir bara en krok i våra minnen att hänga upp saker på "minns du den där gången när Agneta spydde på Jenny?". Otroligt effektivt sätt att minnas den 10 januari 2011 på. Datumet kommer nog att glida ur våra minnen men att det var i januari kommer vi nog att minnas.

Gårdagen höll jag mig förhållandevis lugn och när jag vaknade 04.20 idag klarade jag att ligga kvar i sängen tills klockan var tio över fem. Bra va? Men jag tänker inte låta detta förstöra mitt liv och min vardag utan räknar med att jag nästa vecka är tillbaka i mina vanliga 110 vilo%

Nu ska jag gå och gulla lite med smeden så att han orkar kliva upp. Det är faktiskt inget vilohem det här!

Inga kommentarer: