torsdag 1 april 2010

Tid att resa


Vis av förra årets stickor i baken är kvasten nu polerad. Sören kattfan är sprejad med neonfärg och jag har knutit ett huckle hårt under alla mina hakor. Längst fram på kvasten har jag i år spänt fast en riktig expressomaskin. Man vill väl vara modern :) Skärtorsdagens flygtur är planerad in i minsta detalj som ni ser. Måste se till att komma hem lite tidigt bara för i morgon ska vi ut på en annan flygtur. Åker med LIF till Ängelholm för att äta pyttipanna och se matchen mot Rögle. Eftersom magsjuka har härjat i laget hoppas jag att det nu är Lotvonens och Jean Lucs tur (eller otur) att vara däckade. Det är för några spelsugna juniorer på banan! Lotvonen spelade som en "Stiga-hockeyspelsgubbe" i tisdags - ryckigt, stelt och långsamt. Han låg ofta utsträckt som en björnfäll på planen. J L G P alias Stor-Per var inne på alla 4 baklängesmålen tror jag och spelade håglöst. Mata grabbarna med dynamit eller släpp in juniorer - mitt tips till coachen!

Inga kommentarer: