söndag 28 mars 2010

Ett laglöst gäng och visst är väl luften fri?

Ja jag vet att ett gäng är fler än två och att grabbarna på bilden egentligen inte är några skurkar. Och ja jag vet att jag inte ska gnälla och tjata om samma sak när vi i alla fall vinner och fast jag vet tänker jag göra det. Vi har inget lag! En jävla massa spelare som "råkar" vara på isen samtidigt. Jag trodde att det hade vänt när vi var i Södertälje och upplevde bra hockey men igår var vi tillbaka på ruta ett igen. Till råga på allt läste jag just på "leksandsbloggen" eller vad den nu heter att det är "Superstars" fel när det inte går bra hemma. De sjunger för svåra sånger! Men far och flyg du, vem du nu än är. Utan Superstars hade det inte funnits så stor publik "som kan sjunga med i enklare ramsor". Superstars har räddat humöret på många under många dåliga matcher - både hemma och borta.

Och det är skönt att veta att luften är fri. Vi som har bokat in osss på en flygresa till Rögle på långfredagen ser fram emot att handla tax-free på planet. För så måste det väl bli om nu luften är fri?

Inga kommentarer: