onsdag 8 april 2009

Idag är första dagen på resten av mitt liv

och jag kommer inte att göra några stora förändringar.
  • Jag kommer att fortsätta arbeta allt för mycket och gnälla över det ibland.
  • Jag kommer att vara orättvis och elak - ångra mig ibland och inte ha en aning om att jag är orättvis och elak vid andra tillfällen.
  • Jag kommer att ha höga krav på människor runt omkring mig, och ännu högre på mig själv.
  • Jag kommer nog alltid att äta för mycket och önska att jag vore smal.
  • Röra mig för lite?
  • Jag kommer att vara medlem i LIF tills jag dör, liksom i Superstars!
  • Jag kommer att se alltför många dååååliga hockeymatcher och säga att "fan att vi inte vann".
  • Jag kommer att gapa och skrika på läktaren.
  • Jag kommer i stridens hetta att dras med i ramsor som "slå han på käften" och skämmas som en hund efteråt. Man ska inte slåss!
  • Jag kommer att köpa Stikos nya CD: Kap Farväl och en tillhörande Stiko T-shirt för 225 kronor + porto genom att skicka ett mail till info@stikostalkers.se
  • Jag kommer att fortsätta vara helt utan ambitioner om att vara perfekt.
Och nu har min nya dag varat så länge att jag ska klä på mig och åka till jobbet. Hur ser första dagen av resten av DITT liv ut?

Inga kommentarer: