lördag 18 april 2009

Sex försök innan jag lärde mig nåt nytt!

Jag tror att jag har lyckats installera en besöksräknare på egen hand nu! Morsan kommer att bli oberoende snart, eller?

Jämtleksing funderar över att Sala ligger halvvägs mellan Leksand och "Strax Söder Knäppbyn", alltså SSK land. Och att detta skulle tyda på nån sorts förhandling. Jag kan trösta alla med att ryktet bara är en lögn och en chimär. I mitt arbete besöker jag ibland Sala och nåt fik att ha möte på där finns bara inte. Inte ens Restaurang Skitiga Duken är sig lik längre. Dom öppnar 9.00 på morgonen! Sjukt, va? Från dygnet runt öppet till nästan inte alls.

Hockeysäsongen punkterades helt av Eddie Läck - han gjorde att jag gick i däck! Vill nån köpa hans matchtröja? Jag gav 4000 spänn för den. Bara ge mig ett bud. Bättre att spendera mina pengar på årets Stikovandring. Ska på releaseparty i morgon men har smyglyssnat på "Kap Farväl". Ljuuuuvlig. För länge sedan skrev jag att han gjorde det svårt för sig, Stiko Per men han har lyckats igen. Om inte "Törneros" i den versionen blir en hit ska jag göra sällskap med Leif Ekman på cykeln genom midsommarnatten. Me like...

Men snart orkar jag inte vänta längre på att det ska bli klart med LAGET... Allt annat jag skriver är skitprat - klart jag bryr mig................

Inga kommentarer: