torsdag 12 mars 2009

Domarskandal står det i dagens tidningar.


Jag trodde att de på nåt vis hade fått reda på att jag hade köpt alla domare på våra hemmamatcher i kvalet :c) Emil är min darling just nu, skönt att han är tillbaka från Egypten så det blir nån ordning på allt. Han visst vad han gjorde när han ringde mig och sa "du som är så rättvis och tycker att man ska följa alla lagar - ska inte du köpa reklamrätten till domartrion i kvalet"? Är det nån som har:
1-sett mig tänka efter
2-tacka nej till ett bra erbjudande?

Nej då så! "Domartrion i dagens match presenteras av KBT Praktiken (rättvisepsykologen?)". Tack snälla Micke för loggan.
Nu ska jag bara åka och träffa jävelungar hela dan, skriva en rapport i morgon och sen bär det av - till kvalet....................................
Ps. Jag tror TL har gett upp nu - han bara ligger Ds.

Inga kommentarer: