tisdag 31 mars 2009

Och förresten Lasse Anrell

är mina pelargoner mycket finare än dina! Och du ska ha ett varmt tack för att du så tydligt levandegjort det faktum att akademisk kunskap inte är allt här i världen. Jag menar att vi har har väl några poäng i hop du och jag - jag har omkring 300 och du har väl kanske lika många, eller? Ändå så fattar jag inte vad du skriver! Vem fan gnäller? Att vara rosenrasande och frustrerad betyder väl inte att man gnäller, eller?? "Skellefteå fick stående ovationer"...??? Har du varit på nån mer LiF match än den i Västerås? Det har jag. Jag har sett en lycklig Eddie Läck göra en "Anja Persson säl" när han hållit nollan. Jag har sett Peter Hirsh dansa, liksom Peller Prestberg. Jag har sett HELA laget komma in igen halvnakna och leka "Huvud, axlar, knä och tå" med klacken. Jag var på plats och hörde Anti-Jussi säga att han vill spela inför "Sveriges bästa publik". Jag var på "Helkvällen" och såg Janne Huokko bjuda på sig själv. Jag såg boyzen komma tillbaka från *ora och mötas av STÅENDE OVATIONER, flera timmar efter matchslut. Vem fan gnäller Lasse? Jag hoppas att dina pelargoner år efter år efter år växer och frodas, går i knopp och får bladmögel och vissnar just när man ser färgen på knoppen. Kom igen då - och berätta vem som gnäller. Det är känsla - K Ä N S L A av besvikelse Lasse, inget annat.

Inga kommentarer: