fredag 27 mars 2009

Ja vad ska jag skriva här då?

Det är inte helt lätt att vara "chefredaktör" för två bloggar. Ibland blir huvudet helt tomt. I går till exempel när vi åkte från Norrtälje till Säter och vid framkomsten kom på att biljetterna till dagens match ligger kvar i kassaskåpet på kontoret. Tur man har Ulla-Bella Sekreterare som kommer efter med dem. Så det är rätt tomt i huvudet. Ska bli skönt att gå på en match där kraven bara är "bra hockey" och att vi vinner förstås, det ÄR min definition av bra hockey. Men jag kommer att gapa och skrika som vanligt, trots att någon tror att jag är 75 år. Så gammal är inte ens min mamma, ha ha! Om Robin hade beskrivit mig som "en kort, tjock tant/kärring" så hade han i alla fall haft rätt. Men i sak hade han rätt: Vi finns överallt, i alla åldrar och på alla platser i Sverige och runt om i världen. Och som Emil skrev i sin krönika: Kärleken till Leksands IF finns där - oavsett vilken division de spelar i, om det så vore korpen! L T J D

Inga kommentarer: