onsdag 27 maj 2009

Andras misstag får man stå till svars för ibland...

Det finns många sätt att vitsa om vår nye spelare. Typ ”Vi kollar Kollar” eller ” Nu tar vi oss i kragen (collar)”. Superlativen regnar lite försynt över honom och han tycks ta det hela med ro. Jag vet typ inget om honom mer än det jag läst nu: ”Powerforward, 27 år, enormt bra kille” och ändå jublar jag inte. Envis, som jag vet inte vad, anser jag fortfarande att vi behöver fler egna produkter i laget. Är det ingen av våra gamla spelare som kan skapa egna produkter? Med blåvita hjärtan! ”Svikarens” käftsmäll svider ännu och hans tröja hänger på väggen som en ständig påminnelse. Köpta lakejer kan bli rejäla besvikelser (– minns Jack-ass!). Det är inte så att jag misstror Tomas Kollar och ändå känns det obehagligt i magen. Jag kanske är hungrig? Klockan är ju bara tio i sex och jag har inte ätit frukost nu. Ok då. Nu tar jag mig i kragen och kollar på Kollar!


Inga kommentarer: