måndag 4 maj 2009

Sex Sverigedemokrater med Toblerone


"uppvaktade" Mona Sahlin när hon första majtalade. Förlåt mig - det var Nazistiska Folkfronten som levererade godis. Det var "en humoristisk attack". Jag må vara korkad men jag fattar varken humorn eller attacken? Det är ungefär lika kul som att kasta dildosar på Janne Huokko. Moget! De extrema grupperna agerar som de otaliga judiska befrielsefronterna i "Life of Brian" - de blir fler och fler sammanslutningar med färre och färre medlemmar. Och tur är väl det. Jag är ingen av Mona Sahlins fans men nu får det väl vara slut på Tobleronen. Har folk ingen fantasi - hon gör ju grodor hela tiden - hennes P-böter till exempel. BYT FOKUS! Undrar om hon blir kvar till valet, förresten? Mitt tips är att hon inte blir det. Och måtte alla religioners gudar då förbjuda att Jan Emanuel tar över. Även om han borde ha några bra tips till Mona. Hans första maj tal fängslade hela publiken. Han valde Norrtäljeanstalten. Jäkla svårt att komma in där men smart Jan E, smart! Där gör grabbarna vad som helst för lite omväxling! Jag vet för jag träffar många av dem i mitt jobb...

Inga kommentarer: