onsdag 13 maj 2009

Känner mig blåst


eftersom jag som vanligt gick upp långt före sex och väntade mig få se en videoblogg på Stikos hemsida. Tji fick jag, den hänger sig efter 30 sekunder när han fnissande ska visa vad Side-kicken har på sig. ÄR det en konspiration? Ligger Darth Bagarn bakom även detta trauma? Kommer Stiko Longwalker och hans vapendragare att nå sitt mål eller har Chewpinne blivit kär och sticker pinnar i hjulen? Följ den spännande historien på videobloggen om den nånsin kommer igång igen.

Själva blåsningen började väl egentligen igår men jag orkar inte tänka på eländet. Vi har alltså värvat en ung lovande målvakt från Brynäs - som värvade vår unge lovande "Svikare". Vad är vitsen med det då? Är det också nån sorts konspiration? Kommer Ejendals att flytta till Gävle och Gevalia att bli granne med Leksandbröd. Tänk vad gott det skulle lukta - knäckebröd och kaffe - som frukost hela tiden! Pågår det arrangemang för att vända Dalälven och på så sätt få Siljan att bli ett innanhav och Östersjön att bli en sjö? Vad håller dom på med? Snurrar opp oss med en samtidig blåsning? Kanske höstens domare kommer att klä i rosa balettkjol och blåsa i lila blockflöjt - inget verkar för dumt eller för omöjligt längre!

Inga kommentarer: