söndag 10 maj 2009

Hej alla mina människor…

Nu är vi ute på bus igen och lilla Flisan kolla kartor för fullt. Mer om detta efter lunch!

Har ni nånsin hört en vildsvinsunge skrika? Det är hjärtskärande skrik som skär genom märg och ben. För ett par år sedan kom våra grannar nere vid sjön springande sent en kväll för dom trodde att TL misshandlade mig. Det var svårt att övertyga dom om att så inte var fallet för dom hade hört skriket. Tur att mina föräldrar sov hos oss just den helgen. Igår var det dags igen. Ny noll-åtta – samma skrik. Och den här lyssnar inte på någon annan. Nej – Ingen gris! Det var någon som blev dödad i skogen. Ja så kan det vara…

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej hopp, nu ska jag snart ge mig iväg till jobbet, hoppas att hon sovit en liten stund i alla fall...
Kramen