onsdag 13 maj 2009

Jag fick ringa en Schlagerexpert!

Såg bara glimtar av deltävlingen där Malena Ernman gick vidare igår. Men eftersom jag har kört lite bil idag har jag hört en massa konstigt på radion. "Det är ingen hemlighet att Melodifestivalen gillas av homo-bi- och trans-sexuella...". Va?! En fördom jag ännu inte har - spännande. Fick ringa "Anders Rosén" vår sclagerexpert i Roslagen och han sa att det hade nåt med kläderna att göra, med flärd, trend och design. Yeah! En ny fördom. Skönt.

Malena Ernman är en stilig kvinna med klass. I dagens Aftonblad är hon med på samma bild som "plast-Barbie" Perelli. Hon är en rysare. Kvinnan utan ansikte kallade en tonåring henne och det är väl sant, eller? Eftersom jag har svårt för Plast-Barbie och hon har varit med i nästan alla kanaler på TV har det begränsat mitt tittande under våren. Men jag har ju Stiko - Han är ÄKTA!

1 kommentar:

Daniel sa...

E du säker på att han e äkta??